E-мобилност

Иднината во сериско производство!

Иновациите се нашата мотивација.

Volkswagen ја креира мобилноста на иднината - со возила кои се интегрираат во секојдневниот живот. Откријте го светот на е-мобилноста и дознајте повеќе за нашите е-модели со иновативни електрични и хибридни погони.

Технологија

Флексибилна и ефикасна.

Полнење

Како се полни електрично возило?

Инфо-материјали

Дознајте повеќе за достапните електрични возила

Volkswagen е-модели / plug-in хибриди e-up, e-Golf, Golf GTE, Passat GTE

Новиот е-Golf

Со досег од 300km

е-погон

Динамика: Моторот на е-Golf.

Е-моторите се позабавни отколку што мислите. Моторот го постигнува својот најголем вртежен момент од самото придвижување и забрзува без прекин благодарение на менувачот со 1 брзина.

Досег

Размислувајте еколошки и чувствувајте ја динамиката.

Новиот e-Golf со едно полнење има досег до 300 км. Со особено елегантен стил на возење, може да ви помогне да го прилагодите профилот на возење. Со два различни возни профили директно влијаете на досегот, забрзување и максимална брзина на вашиот e-Golf.

Полнење

Полнењето на вашиот e-Golf е многу едноставно.

Со различни опции за полнење, ќе одлучите каде и на кој начин e-Golf ќе се снабдува со енергија.

Стартувај видео

Трајно воодушевување: e-up! Без емисии до 160 km.

Едноставно електричен: e-up!

Со новиот e-up! брендот Volkswagen ја трансформира футуристичката технологија во реалност. На овој начин, денешните купувачи ќе добијат електрично возило кое е технолошки високо развиено, сигурно и пред се погодно за секојдневниот живот со вообичаените стандарди за квалитет и удобност. Volkswagen e-up! на 100 km, троши 11,7 kWh - (извор: HEP). Тој е меѓу најефикасните претставници од неговиот вид, дури и кај електричните возила.

e-up! е персонифициран во слоганот "Мал автомобил, голем напредок". Со своите бројни иновации, моќен електричен мотор и досег од околу 160 километри, тоа не е само магичен за возачот, туку и за околината.

Од A до Б со „Е“.

Volkswagen нуди различни можности за полнење на литиум-јонската батерија која секогаш обезбедува доволна сила - и тоа на многу едноставен начин. Полнењето може да биде достапно во вашиот дом или на јавни места со кабел на станица за полнење на AC моќ. e-up! може целосно да се наполни помеѓу шест и десет часа во зависност од моќта и стандардот на полнење.

Можете да инсталирате полнач во вашиот дом, за максимална удобност. На овој начин, времето за полнење дома може да се намали на шест часа. Најбрзата опција за полнење е преку полначни со DC стандард на полнење. Со овој брз систем на полнење CCS (Combined Charging System) трае само 30 минути за батеријата се наполни на ниво од 80%.

Golf GTE Вози двојно подобро.

Golf GTE

Ефикасниот хибриден приклучок го комбинира e-моторот со 75 kW (102 hp) и 1.4 l TSI 110 kW (150 hp), со системска моќност од 150 kW (204 hp). Потрошувачката на гориво (1,6-1,8 л / 100 км), потрошувачката на енергија (11,4-12,0 kWh / 100 km) и емисијата на CO2 (36-40 g / km) се прилично ниски и исклучени новиот Golf GTE автомобил со 0% NoVA.

Вграден хибрид со одлични возни карактеристики

За хибридниот Golf GTE, Volkswagen специјално разви погон со шестстепен пренос со двојна спојка (DSG). Неговиот комбиниран опсег е до 880 километри. А за поекономично возење, батеријата на електричниот мотор може да се наполни со надворешен извор на енергија. Зачуваната енергија на литиум-јонската батерија овозможува чисто електричен досег до 50 километри.

Богата сериска опрема

16-инчни алуминиумски тркала "Astana", 4 врати, двоен издув со хромирани детали, Active Info Display, амбиентално осветлување, адаптивен темпомат ACC вклучува систем за мониторинг на околината, "Front Assist", функција за итно сопирање во градски услови и препознавање на пешаци, , "Air Care Climatronic" клима уред, целосни LED светла, проактивен систем за заштита на патниците, радио осетливо на допир "Composite Media", спортски браници, врвни спортски седишта и многу повеќе.

Passat GTE.

Plug-in hybrid без компромиси.

Plug-in Hybrid

Passat GTE ја комбинира ефикасноста на електричен погон со моќта на мотор со внатрешно согорување. 

Полнење

Подготвен за секојдневието. Plug-in хибридната технологија овозможува електричниот мотор да се полни од надворешен извор. Со моќната литиум-јонска батерија, ќе можете да поминете до 50 километри на електричниот погон. 

Досег

Passat GTE е сигурен партнер за сите дестинации. Со комбиниран досег од вкупни 1.030km, Passat GTE докажува дека е-мобилноста е возможна и на долги дестинации. 

GTE Mode

Спортски перформанси? GTE модот овозможува динамично возачко доживување со комбинирање на концентрираната моќ на TSI со електричниот мотор.  

E-Mode

Комфор во електричното возење. Со активирање на Е-mode, возењето комплетно се префрла на електричниот мотор. 

Технологија Флексибилна и ефикасна

Со Модуларната Електрична Платформа (MEB), Volkswagen создава основа за идна мобилност. Меѓутоа, како функционира MEB и зошто ни е потребна? Ќе одговориме на десетте најважни прашања.

Стартувај видео
Стартувај видео
Стартувај видео
Стартувај видео
Стартувај видео
Стартувај видео
Стартувај видео
Стартувај видео
Стартувај видео
1.) Што е MEB?

Модуларната електрична платформа (MEB) е платформа за производство на електрични автомобили кои Volkswagen во моментов ге развива. Веќе воведената модуларна трансверзална платформа (MQB) во архитектурата на автомобилот во 2012 година претставуваше темелна технолошка промена во системот: наместо дотогашната платформата, беше воведена нова, флексибилна платформа, благодарение на што производството на возила стана уште поефикасно. MEB сега ќе биде следниот голем чекор: се произведува од 2015 година за понатамошно оптимизирање на силните страни на MQB - во однос на електричната мобилност.

2.) Која е разликата помеѓу MEB и MQB?

Кога MQB беше создаден, визијата за е-возила погодни за поширока маса сѐ уште не играше централна улога како денес. MEB сега се развива токму во насока на оваа идеја: како изгледаат дисковите, меѓуоскините растојанија и односите на деловите, со цел да се осигура дека автомобилот е оптимално опремен за барања за е-мобилност? Прво: како изгледаат најдобрите позиции за дизајн и батерија? Е-автомобили на брендот Volkswagen, кои моментално се достапни, се базираат на MQB. Таа работи одлично - но MEB уште повеќе ќе го оптимизира концептот и производството на е-автомобили.

3.) Зошто нам ни е потребна нова платформа?

Бидејќи е специјално развиена платформата, како што е MEB, на долг рок продукцијата на електронските возила станува поефикасна, а со тоа и поповолна - на тој начин, Volkswagen овозможува производството да биде поконзистентно насочено кон е-мобилноста за да одговори на постојаното зголемување на побарувачката за електрични возила. Сепак, идната продажна цена на електронските автомобили е под влијание на други фактори - особено на брзиот напредок во технологијата на батериите.

4.) Дали денес постојат возила кои се основани на MEB платформата?

Досега, Volkswagen претстави три концепти за е-возила врз основа на платформата MEB: електричниот микробус BUZZ презентиран во 2016 година, I.D. кој на саемот во Париз во 2016 година го привлече вниманието и моделот I.D. воведен во јануари 2017 година во Детроит саемот. BUZZ ја отелотворува футуристичката визија за Bulli моделот. Според планот, во 2020 година, компактното возило базирано на платформата MEB треба да влезе во сериско производство.

5.) Дали возачите ќе забележат разлика?

Возачите за е-автомобилите на Volkswagen сега можат да имаат корист од придобивките од е-мобилноста. Сепак, овие придобивки се нагласуваат и во производството на возила базирано на MEB: целосниот вртежен момент од неактивната состојба, задниот погон и неговите предности при влечење и забрзување, како и оптимизираното возење благодарение на пониската позиционирана батерија и подобрите дигитални функции. Бројните визии кои се чинеше дека се ирелевантни се до неколку години се почитуваат во концептот на MEB.

6.) Дали MEB наложува промени во внатрешноста на возилото?

Главниот елемент на MEB платформата е батеријата со висок напон. Неговата форма и положба имаат важна улога: на прв поглед изгледа како стилизирана чоколадна плочка, таа е рамна и е составена од подмодул. Деловите вградени во подот создаваат повеќе простор во внатрешноста. I.D. е, на пример, сличен на Golf во однос на неговата надворешна должина, но исто така нуди простор со слична големина како и Passat. Дополнително, контролната табла е намалена, додека централната конзола ("Physical App") може да биде подобро позиционирана - просторот е важен аспект за идните концепти за патување: автомобилтеи што се движат во голема мера автоматски во кои можете да работите како во канцеларија или да го поминете слободното време.

7.) Кои се најголемите проблеми при развојот на MEB платформата?

Прво, визија кон иднината. Платформата MEB треба да ги земе предвид различните области кои ќе бидат технолошки конкретизирани само во наредните години - дигитализација, поврзување, целосно автоматско возење. Како изгледа архитектурата на возилото со цел да се овозможат што повеќе апликации и интерфејси во сите овие полиња? Последователната хардверска интеграција во постоечката архитектура секогаш носи дефекти - затоа, дигиталните системи за заклучување на автомобилите или за споделување на возила или автоматски сензибили треба да се интегрираат во MEB уште од самиот почеток. Второ, ефикасност и трошоци. Сите можни прилагодувања се направени тука за да се направи е-мобилноста уште поатрактивна.

8.) Што друго треба да се случи за да се направат автомобили изградени на MEB платформата за да влезат во сериско производство?

Од почетокот на работата на MEB платформата во 2015 година, постигнат е голем напредок - крајот на таканаречената Рана фаза на развој се должи на пролетта 2017 година, додека во 2020 година првиот е-автомобил во стилот на I.D. треба да влезе во производството. Меѓутоа, брзината со која електронската мобилност ќе се развива и во иднина, исто така, зависи и од други, пред сè инфраструктурни фактори - на пример, од состојбата на јавната мрежа на станиците за полнење. Ситуацијата овде и понатаму варира од земја до земја, но изградбата во моментов напредува без проблеми.

9.) Дали MEB целосно ќе ја замени MQB платформата?

Не. Во случај улогата на електрична енергија во наредната деценија да стане важна, Volkswagen ќе продолжи да произведува автомобили со мотори со согорување, за што ќе биде потребна платформата MQB како основна архитектура. Имено, иако е-возилата можат да се произведуваат врз основа на платформата MQB, и обратно, ова не е можно: моторот со внатрешно согорување не е погоден за архитектурата MEB.

10.) Што значи воведувањето на MEB платформата за брендот Volkswagen?

Според стратегијата "Transform2025+", Volkswagen планира да продаде еден милион е-автомобили годишно во 2025 година, дистрибуирани во околу 30 различни земји. Оваа цел е тесно поврзана со платформата MEB: производството на е-автомобили во големи серии е можно само врз основа на нова платформа. Значи, тоа е многу повеќе од инженерско-технички детали: модуларната електрична платформа претставува инвестиција во иднината на мобилноста. Пресвртница за визијата на брендот Volkswagen.