Стотиот Golf GTI TCR предаден во Аутоштад

2018-04-02
Стотиот Golf GTI TCR предаден во Аутоштад
  • Прво предавање на тркачки автомобил во Аутоштад, Волфсбург
  • Тркачката верзија на Golf GTI гарантира успех на тркачките патеки низ светот

Кога Volkswagen Golf GTI TCR во целосна тркачка регалија ќе се најде заедно со совршено полираните модели на Polo, Golf, Passat, Arteon, Tiguan и T-Roc во впечатливите, футуристички кули за предавање на Аутоштад во Волфсбург, притоа мора да има посебна причина. Наместо да биде предаден на Volkswagen Motorsport во Хановер, како што е вообичаено, посебна чест му беше доделена на 100-тиот модел на Golf GTI TCR од 257 kW / 350 КС со предавање во Аутоштад.

Ова претставуваше голема радост на многуте посетители и клиенти во Аутоштад: на крајот на краиштата, не е секој ден да се доживеете таква чистокрзна тркачка машина од прва рака. Среќниот сопственик на 100-тиот Golf GTI TCR е Франц Енгстлер. Сопственикот на тркачкиот тим од регионот Алгау од Германија, кој го купи првиот клиент модел на Golf GTI TCR кој требаше да се испорача пред две години, го доби симболичниот клуч за автомобилот од директорот на Volkswagen Motorsport Свен Смец и шефот на испорака на возила на Аутоштад, Себастијан Вилхелмс.

"Golf GTI TCR кажува фантастична приказна за успех во спортската програма на потрошувачите на Volkswagen", рече Свен Смец. "Тимовите за приватни купувачи успешно го внесоа Golf GTI TCR во повеќе од 15 различни тркачки серии низ целиот свет. Golf GTI TCR веќе има натрупани дванаесет титули на меѓународните првенства. Да имаме сега создадени сто модели за само две години е голем напор од целиот наш тим".

Golf GTI TCR:

Volkswagen го прави најуспешниот тркачки автомобил во TCR серијата

Golf GTI TCR се базира на модел за производство на Golf GTI. Под хаубата е познатиот дволитарски турбо мотор со директно вбризгување на горивото, кој генерира до 257 kW (350 КС) и околу 420 Nm вртежен момент во тркачката верзија. Golf GTI TCR забрзува од 0-100 км / ч во прибл. 5,2 секунди и има максимална брзина од приближно. 250 км / ч. Визуелно, најголемата разлика помеѓу тркачката верзија и производниот модел е шасијата, која е поширока околу 15 сантиметри, и прилагодливото алуминиумско задно крило. Оптимизациите за тркачката патека, исто така, вклучуваат аеродинамичен преден сплитер. Тркачко седиште со заштитници на главата, тркачки безбедносни ќелии и безбедносен резервоар одобрени од ФИА се меѓу карактеристиките што помагаат да се обезбеди максимална безбедност за возачите.