Мени
Search
E-Мобилност и ID.

e-Мобилност | Електрични автомобили | Plug-in Хибриди

Овде можете да дознаете сè за нашите нови електрични модели. Научете како можете да заштедите многу пари и да се нурнете во светот на е-мобилноста во секојдневниот живот.

Новиот ID.3 и концептот ID. Buzz, ID. Crozz и ID. Vizzion

Овде ќе најдете неколку информации за новиот модел ID.3 и интересни информации за концептот ID. Buzz, ID. Crozz и ID. Vizzion.

vw id buzz vizzion crozz elektroauto

Нов e-Golf

Со досег до 231 km (WLTP)

e-Погон

Денешна динамика: моторот e-Golf.

Возењето електронско возило е позабавно отколку што мислите. Уште од првото движење го испорачува својот максимален вртежен момент и забрзува без прекин благодарение на една брзина.

Saznajte više
vw volkswagen e-golf elektroauto e-antrieb
Досег

Размислувајте еколошки.

Новиот e-Golf ве носи до 231 km (до WLTP³). Со прилагодување на профилот за возење, можете дополнително да го оптимизирате подесувањето на возилото во однос на спортскиот или комфорот.

Saznajte više
vw volkswagen elektroauto reichweite navigation
Полнење

Толку е лесно да се полни e-Golf.

Со различни опции за полнење, вие одлучувате каде и како ќе го напојувате вашиот e-Golf.

Saznajte više

Ентузијастички одржлив: e-up!

До 160 km без емисии.

vw e-up! futuristisch weiß blau dunkel elektroauto

Едноставно електричен: e-up!

Со новиот e-up модел! Фолксваген промовира напредни технологии овде и сега. Така, клиентите денес добиваат технички зрело, безбедно и, пред сè, секојдневно електрично возило со вообичаените стандарди за квалитет и удобност. Уникатно вистински Фолксваген. 100 километри нов е-ап! троши 11,7 kWh. Тоа става нова е-ап! и меѓу електричните возила како најефикасни од ваков вид.

Електрификација од ден на ден: "Мал автомобил, голем напредок" е-ап! е убедлив со многу иновации и моќен електричен мотор со домет до 160 километри.

vw volkswagen elektro wallbox

Од А до Б со "е".

Нов е-up! секогаш целосно подвижен, Volkswagen нуди различни опции за полнење, за вградена литиум-јонска батерија со доволно енергија - и на сосема едноставен начин: Еден начин за полнење e-up! е со кабел за полнење од штекери дома во домашен штекер или на јавно место со кабел за полнење наизменична струја од станици. Времето на полнење за целосно полнење е помеѓу шест и десет часа. Или можете да изберете да инсталирате ѕидна кутија дома. Со тоа се постигнува максимална удобност и максимален капацитет за полнење дома. На овој начин времето на полнење дома може да се намали на максимум шест часа. Опцијата за најбрзо полнење е DC полнењето. Има се повеќе јавни станици за полнење кои се подготвени за е-up! На системот за брзо полнење CCS му требаат само 30 минути за да ја наполни батеријата до 80%.

e-Golf

e-волуција на автомобилот

e-Погон

Денешна динамика: моторот e-Golf.

Електронското возење е позабавно отколку што мислите. Бидејќи уште од првиот свиок го пренесува својот максимален вртежен момент и забрзува без прекин благодарение на својата 1 брзина.

Saznajte više
vw volkswagen e-golf elektroauto e-antrieb
Досег

Размислувајте еколошки и само возете.

Новиот e-Golf ве носи до 231 km (според WLTP³). Во особено економичен стил на возење. Со прилагодување на профилот за возење - можете да ги оптимизирате поставките на возилото во однос на спортскиот и комфорот.

Saznajte više
vw volkswagen elektroauto reichweite navigation

Како да наполнам електрично возило?

Полнењето електрично возило е полесно отколку што мислите. Подолу ќе видите како функционира.

Можете да го полните вашето електрично возило на станицата за полнење кога сте надвор - или едноставно дома на професионално инсталиран обичен приклучок за домаќинство или на ѕидна кутија за поврзување. Навистина воопшто не е важно дали надвор врне или снег: батеријата и целата електроника се заштитени. Поврзувањето со приклучокот е толку цврсто што водата не може да навлезе внатре.

И дома: можете да го користите главниот кабел за напојување за да го наполните вашето возило на кој било штекер што работи и е професионално инсталиран.

Полнење до крај: Volkswagen користи докажана литиум-јонска технологија. Висококвалитетните компоненти обезбедуваат извонредно функционирање на овој систем и негово минимално абење. Поради тоа, Volkswagen нуди посебна гаранција која ја покрива батеријата на вашето електрично возило, чии детали можете да ги дознаете во Гарантните услови или додека не поминете 160.000 километри - кое и да е прво. Батеријата може да се полни неколку илјади пати во овој временски период.

vw e mobilitaet weiss front

Полнење преку штекер

Станицата за полнење е во вашиот дом: можете лесно да го наполните вашето електрично возило преку кој било стандарден електричен штекер што работи и е правилно инсталиран. Како и при полнење на паметен телефон, приклучете го кабелот за напојување во штекер, а конекторот од другиот крај во штекерот на возилото. Користете го клучот од далечинскиот управувач за да го заклучите автомобилот и процесот на полнење започнува. Една идеја би била едноставно да го поврзете вашето возило навечер, да го полните во текот на ноќта со струја што не е најсилна и да излезете од дома утре наутро со возилото целосно наполнето.

Време на полнење преку штекер (2,3 kW):

  • e-up!1: 10 ч
  • e-Golf2: 17 ч 00 мин.
  • Golf GTE3: 3 ч 45 мин.
  • Passat GTE4: 4 ч 20 мин.

Полнење на ѕидната кутија за поврзување (Wallbox)

Високонапонски приклучок во вашиот дом: разводна кутија поставена на ѕид му дава на вашето возило максимална моќност на полнење. Исто така, го прави процесот на полнење поудобен: едноставно земете го приклучокот, поврзете го, заклучете го автомобилот и готово. Трепкаво зелено светло горе лево сигнализира дека возилото се полни. Ѕидна разводна кутија може да ја монтира нашиот партнер - The Mobility House за плаќање. Енергијата се зема од напојувањето во вашиот дом и автомобилот се полни со стандардната брзина обезбедена од вашиот снабдувач на електрична енергија.

Време на полнење преку ѕидната приклучна кутија (11 kW):

  • e-up!1: 6 ч 12 мин.*
  • e-Golf2: 5 ч 20 мин.*
  • Golf GTE3: 2 ч 25 мин.*
  • Passat GTE4: 2 ч 45 мин.*

* Време на полнење со ѕидна кутија за поврзување за наизменична струја (11 kW) од 0% до 100% SoC (состојба на полнење)

vw volkswagen elektro wallbox

Полнење на станицата со наизменична струја

Брзо полнење гориво: сега можете да го наполните горивото на вашето електрично возило на се поголем број јавни станици за полнење гориво. Картичката за полнење и гориво и апликацијата Charge & Fuel на Volkswagen ви овозможуваат да се најавите и да вршите безготовински плаќања на многу од овие станици. Ќе добиете само една фактура. Можете да нарачате посебен кабел за напојување за вашето електрично возило што можете да го користите на јавна станица за полнење. Уште еднаш, кога ќе го заклучите возилото, се заклучува и кабелот и никој не може да го прекине процесот на полнење во ваше отсуство.

  • e-up!1: 6 ч 12 мин.
  • e-Golf2: 5 ч 20 мин.
  • Golf GTE3: 2 ч 25 мин.
  • Passat GTE4: 2 ч 45 мин.
vw volkswagen wechselstrom laden

Полнење на станица за полнење со директна струја

Турбополнач: го полни вашиот автомобил со еднонасочна струја на станиците за полнење CCS (Комбиниран систем за полнење). Бидејќи може да се постигне поголема DC моќност, батеријата се полни значително побрзо. e-up! и e-Golf се достапни со опционален CCS приклучок за полнење што се користи со овие системи за полнење. Можете исто така да ги користите Volkswagen Charge & Fuel Card и апликацијата Charge & Fuel на многу станици.

  • e-up!1: 40 мин. (80%)
  • e-Golf2: 45 мин. (80%)
vw volkswagen gleichstrom ladestation

Лексикон за е-Мобилност

Најважните термини од електромобилноста

BEV

Електрично возило со батерии. Возило кое се напојува исклучиво од батерии.

Blue Motion

Означување на модел за најефикасно возило во однос на потрошувачката на Volkswagen.

Возило со горивни ќелии

Електрично возило кое ја користи потребната електрична енергија од водородни горивни ќелии. Емисиите на издувните гасови се само водена пареа. За Volkswagen, горивната ќелија е еден од можните концепти за возење на иднината.

Car-to-Car-Комуникација

Директна размена на податоци и информации помеѓу моторните возила што ќе ја подобри безбедноста на патиштата и ќе го подобри протокот на сообраќај во иднина.

Car-to-X-Комуникација

Комуникација на возилото со околината, која во иднина може да се користи за да се спречат несреќи и доцнења.

CO2

Јаглерод диоксид (колоквијално јаглерод диоксид), безбоен гас со мирис што се формира при процесот на согорување. CO се смета за главна причина за ефектот на стаклена градина и глобалното затоплување. Само во 2007 година, учеството на емисиите на CO₂ беше 88 проценти.

Менувач со двојна спојка (DSG)

Автоматски менувач, кој овозможува целосно автоматско менување на брзините без забележлив прекин и доцнење со двојна спојка.

Downsizing

Намалување на брзината на моторот со истовремено зголемување на специфичната моќност и вртежен момент. Намалувањето ја намалува потрошувачката на гориво и емисиите на издувните гасови.

Електрификација на погонскиот систем

Успешната употреба на електричните мотори како алтернативи за иднината започна со оптимизација на моторите со внатрешно согорување » Рекуперација ("MicroHybrid") продолжуваат со други хибридни системи ("Hybrid", "Plug-in-Hybrid") и завршува со "BEV" како крајна цел.

Електричен автомобил / е-автомобил / е-возило

Автомобил кој не се движи на гориво туку на струја. Кога се разгледува подетално, терминот е општ термин за возило со батерии и »возило со гориво, во зависност од соодветниот метод на складирање енергија. Заедничкиот јазик "електричен автомобил" секогаш значи возило со батерии ("BEV"), кое работи исклучиво на електрична енергија.

Емисија

Емисии на материја или форми на енергија во животната средина. Главните емисии од транспортот се јаглерод моноксид (CO), азотни оксиди (NOx), сулфур диоксид (SO2), јаглеводороди (HC) и CO2. Дизел моторите исто така содржат честички (саѓи, прашина). Со модерните системи за филтрирање, тие се минимизирани.

Хибридно возило (HEV)

Хибридни електрични возила се возила кои комбинираат најмалку два погонски концепти, мотор со внатрешно согорување и погон на електричен мотор. Терминот хибрид е двосмислен, бидејќи хибридните возила може да се категоризираат според степенот на електрификација ("микро", "благ", "полн и приклучен хибрид"). Меѓутоа, општо земено, терминот хибридно возило обично значи »целосно хибридно.

Концепт на интермодален транспорт

Интермодални транспортни и транспортни концепти кои овозможуваат лесен трансфер помеѓу авиони, автобуси и возови, електрични возила, како и споделување на автомобили и велосипеди.

Лесно

Градежна технологија која има за цел да ја зголеми заштедата на тежина. Лесната конструкција е најефикасниот начин за заштеда на гориво и намалување на емисиите, заедно со погонскиот систем.

Литиум-Јонски акумулатор

Батерија со многу висок енергетски капацитет, термостабилна и речиси без негативен мемориски ефект. Поради овие позитивни карактеристики, Volkswagen се потпира на оваа технологија.

Мемориски ефект

Губење на капацитетот на некои типови батерии за полнење кои не биле целосно испразнети пред да се полнат. Се претпоставува дека батеријата "се сеќава" на потребите за енергија и со текот на времето, наместо оригиналните поставки, ја испорачува само количината на енергија што беше потребна во претходните циклуси.

Зелена енергија

Исто така зелена струја, електрична енергија произведена од обновливи извори на енергија или еколошки процес.

Peak-Oil

Точката во која се достигнува глобалното максимално производство на нафта и кога ќе се достигне, производството се намалува секоја година. Меѓународната агенција за енергија (ИЕА) проценува дека оваа точка ќе биде достигната во 2020 година. Помалку нафта значи поскап бензин и дизел. Ова е уште една причина зошто ни се потребни алтернативни технологии за возење.

Пост-литиум-Јон-акумулатор

Успешни технологии на денешните литиум-јонски батерии. На пример, отворените системи, како што се батериите со цинк-воздух, со значително поголеми капацитети (> 500 kWh), кои еден ден би можеле да овозможат и долгорочна електромобилност.

Рекуперација

Враќање на кинетичката енергија ослободена при сопирање или забавување. Кај е-возилата, тоа обично се прави со префрлување на погонскиот мотор во режим на генератор со функција на полнење на добиената струја во акумулаторот на возилото, каде што се складира за подоцнежна употреба.

Брзо полнење со CCS

За разлика од стандардното полнење со наизменична струја (основен кабел или wallbox), брзото полнење на специјално дизајнирани CCS DC полначи е можно за 20-30 минути. Во моментов, околу 80 отсто од капацитетот може да се обнови. Комбинираниот систем за полнење (CCS) е меѓународно признат како стандард. Долгорочно, безжично полнење на е-возила со индукција е опција.

Smart Grid

"Интелигентна" електрична мрежа, која користи модерна информациска и комуникациска технологија, на пример за интегрирање на децентрализирана енергија, за оптимизирање на управувањето со оптоварувањето или за управување со енергијата од страната на корисникот. Целта е да се обезбеди снабдување со енергија врз основа на ефикасно и доверливо работење на системот.

Start-Stop

Систем за намалување на горивото за автомобили. Моторот со внатрешно согорување запира при сопирање на оптоварувањето на генераторот и го исклучува снабдувањето со гориво кога автомобилот е запрен. Се рестартира автоматски кога возачот ќе ја притисне педалата за гас или ќе ја ослободи сопирачката.

Tank-to-Wheel

Погледнете Well-to-Wheel.

TDI

TDI е ознака дадена од Volkswagen на дизел возилата со директно вбризгување гориво и турбо полнач. Клучните карактеристики на TDI моторите се нивната економичност, ниските емисии, високата моќност (вртежен момент) и многу високата енергетска ефикасност. Во многу земји, TDI е регистрирана трговска марка на Volkswagen AG

Think Blue.

Нештетна иницијатива за мобилност и одржливост на Volkswagen. Името доаѓа од слоганот "Мисли малку" кој одеше рака под рака со успешните приказни на Volkswagen Beetle од 1960-тите. Иако значеше да се понуди пристап до мобилност на што е можно повеќе луѓе, "Think Blue" има за цел да доведе до транзиција кон мобилност која не е штетна за животната средина и таков начин на живот. Повеќе на "Think Blue".

TSI

Ovo ime je dato vrsti motora koji obuhvata sve benzinske motore sa direktnim ubrizgavanjem goriva i jednim ili duplim бензински мотори со двојно полнење, директно вбризгување во возилата на Volkswagen. Концептот вклучува различни верзии и капацитети за полнење, како и различен број на цилиндри и нивниот распоред. Со својата TSI технологија, Volkswagen успеа да создаде мотори кои нудат придобивки од помалата потрошувачка на гориво, истовремено освојувајќи ги купувачите со нивното супериорно празнење на моќност.

Хибрид

Целосните хибриди се карактеризираат со фактот дека тие можат да работат на кој било од двата погони. Моторот со согорување и електричниот мотор генерално може да се користат заедно како погон.

Well-to-Tank

Погледнете Well-to-Wheel

Well-to-Wheel

Вкупната потрошувачка на енергија и емисиите на стакленички гасови предизвикани од производството, снабдувањето и користењето. Кај суровата нафта, тоа започнува во бунарот, преку рафинеријата, мрежата на пумпи и резервоарот на возилото до производство на енергија во возилото. Овој приказ е поделен на два чекори: рутата од бунар до резервоар го опишува снабдувањето со гориво, додека рутата од резервоар до тркало ја опишува употребата на гориво во возилото и емисиите што се создаваат додека возилото работи.

MEB − Модуларен систем за електрификација

Комплет за изградба на E-Mobility

vw meb modularer Elektrifizierungsbaukasten

Флексибилен и ефикасен

Фолксваген ги гради темелите за мобилноста на иднината со модуларниот комплет за електрификација (MEB). Но, како точно работи MEB и зошто ни е потребен? Ние одговараме на десетте најважни прашања.

1.) Што е MEB?

Модуларниот комплет за електрификација (MEB) е модуларен систем за производство на електрични автомобили што моментално го развива Volkswagen. Воведувањето на Modular Transition Platform (MQB) во автомобилската архитектура во 2012 година означи далекусежна технолошка промена во системот: принципот на платформата беше заменет со флексибилен модуларен систем што ја прави изградбата на возилото уште поефикасна. MEB ќе биде следниот голем чекор: од 2015 година, тој е развиен за дополнително да ја оптимизира моќноста на MQB - со оглед на електромобилноста.

2.) Што го разликува MEB од MQB?

Kada je MQB zamišljen, vizija masovnog e-vozila još nije igrala centralnu ulogu koju zauzima danas. MEB će sada biti razvijen upravo u skladu sa tim: osovine, pogoni, razmera razmaka i težina, tako da je automobil bude optimalno opremljen za zahteve e-mobilnosti? Pre svega, koji je najbolji dizajn i pozicioniranje za baterije? Trenutno dostupni e-automobili iz Volkswagena izgrađeni su na temelju MQB-a. Ovo je sjajno - ali MEB će nastaviti optimizaciju koncepta i proizvodnju e-automobila.

3.) Зошто ни треба нов комплет?

Благодарение на наменскиот комплет како MEB, е-автомобилите се поефикасни на долг рок, а со тоа и поекономични, овозможувајќи му на Volkswagen да го фокусира своето производство поефикасно на е-мобилноста за да ја задоволи растечката побарувачка за електрични возила. Сепак, други фактори исто така влијаат на идните малопродажни цени на е-автомобилите - особено брзиот напредок на технологијата за батерии.

4.) Дали денес има автомобили на платформата MEB?

Досега, Volkswagen претстави три е-концептни возила базирани на MEB: BUDD e-Bus од 2016 година, I.D., кој привлече внимание во Париз во 1986 година, и I.D. кој беше претставен на саемот за автомобили во Детроит во 2017 година. BUZZ, кој пренесува визија за иднината. Според планот, компактниот автомобил базиран на MEB ќе влезе во производство во 2020 година.

5.) Дали возачите ќе ја забележат разликата?

Возачите на е-автомобили на Фолксваген веќе ги користат придобивките од е-мобилноста. Но, со генерации возила базирани на MEB, овие предности се дополнително подобрени: целосен вртежен момент во однос на положбата, погон на задните тркала и неговите предности и забрзување, благодарение на ниската позиција на оптимален возен баланс, подобра дигитална функција. Многу визии кои изгледаа неважни пред неколку години се вклучени во концептот MEB.

6.) Дали MEB има импликации за дизајнот на внатрешноста на возилото?

Централниот елемент на MEB е високонапонска батерија на полнење. Неговата форма и положба играат важна улога: на прв поглед изгледа како стилизирана чоколадна лента, рамна, составена од подмодули. Деловите поставени во подот создаваат незамисливо место во внатрешноста. Покрај тоа, контролната табла е намалена, централната конзола може да се поставува променливо - просторот е важен аспект на концептите на патниците во иднината: главно автономни автомобили, кои ќе вршат канцелариска работа или ќе го поминуваат слободното време.

7.) Кои се најголемите предизвици во развојот на MEB?

Во MEB мора да се разгледаат различни аспекти, кои ќе станат технолошки поспецифични во годините што доаѓаат - дигитализација, вмрежување, целосно автономно возење. Како треба да изгледа архитектурата на возилото за да овозможи што е можно повеќе апликации и системи во сите овие области? Интегрирањето на хардверот во фиксните архитектури е секогаш недостаток - затоа дигиталните системи за заклучување за споделување автомобили или сензорите за автопилот треба да се креираат во MEB уште од самиот почеток. Втора точка: ефикасност и цена.

8.) Што друго треба да се направи пред автомобилите MEB да влезат во производство?

Постигнат е голем напредок од почетокот на работата на МЕБ во 2015 година - крајот на т.н. раните фази на развој е во пролетта 2017 година. До 2020 година, првиот е-автомобил во стилот на I.D. ќе влезе во масовно производство. Сепак, колку брзо ќе се прошири е-мобилноста во иднина зависи од други, посебни инфраструктурни фактори - на пример, состојбата на јавната мрежа на полначи. Од земја до земја, ситуацијата овде често варира многу, но проширувањето моментално напредува.

9.) Дали MEB целосно ќе го замени MQB?

Не, нема. Иако улогата на електричниот погон добива на значење во наредниот период, Фолксваген ќе продолжи да произведува автомобили со мотори со внатрешно согорување - а MQB засега е потребен како основа на архитектурата. Бидејќи, иако сигурно можете да изградите е-автомобили врз основа на MQB - спротивното не е случај.

10.) Што значи презентацијата MEB за брендот Volkswagen?

Според стратегијата Transform2025 +, Volkswagen сака да продава по еден милион електронски автомобили годишно во 2025 година, што ќе се прошири на преку 30 различни модели низ брендовите на Групацијата. Оваа цел е каузално поврзана со MEB: масовното производство на е-автомобили е можно само врз основа на нов модуларен систем. Значи, ова е многу поголема промена од инженерските детали: Модуларниот комплет за електрификација е инвестиција во иднината на мобилноста. Пресвртна точка за Volkswagen Vision.

Ова може да ве интересира.