Мени
Затвори мени
Затвори

FAQ Ажурирањe на ID. Софтвер

Имате прашања за профилот. Ажурирања на софтверот, процесот и инсталацијата? Овде ќе најдете одговори.

Прашања и одговори на едно место

Тука ќе најдете одговори на најчесто поставуваните прашања за ажурирањата на софтверот, безжичните ажурирања и ажурирањата на сервисната работилница.

1.

1.

Прашања и одговори на едно место

Тука ќе најдете одговори на најчесто поставуваните прашања за ажурирањата на софтверот, безжичните ажурирања и ажурирањата на сервисната работилница.

FAQ – општо

Зошто треба да направам софтверски ажурирања на мојот ID.?

Volkswagen препорачува навремено да ги извршите претстојните софтверски ажурирања. Ова е единствениот начин на кој можете да имате корист од дополнителните и подобрени функции. Последната достапна верзија на ID. софтверот е секако предуслов за да ги добиете идните ажурирања. 

Како да дознаам кога е достапно ажурирање на софтвер за мојот ID.?

Доколку има ажурирање на сервисната работилница, ќе бидете информирани од вашиот партнер на Volkswagen.

Штом е закажано безжично ажурирање за вашето возило, ќе бидете информирани преку адресата на е-пошта што ја користевте за да се регистрирате во We Connect. Ако ажурирањето на софтверот може да се инсталира во возилото, ќе добиете порака во инфо-забавниот систем. Предуслов за прием е вашето возило да е во онлајн режим, испраќањето и примањето податоци за возилото да е активирано во поставките за приватност на возилото и во возилото да е најавен главен корисник со активен We Connect договор.

 

Добив известување во моето возило дека е достапно ажурирање - дали тоа значи дека можам да инсталирам нова верзија на софтверот?

Функцијата за безжично ажурирање може да се користи за пренесување на различни видови ажурирања на возилата. Тоа може да бидат ажурирања за постоечките In-Car апликации, за системите на возилата, за In-Car Shop, ажурирањата на софтверот и друго. Можете да најдете подетални информации за вашето достапно ажурирање во поврзаните белешки за издавање во инфо-забавниот систем.

Како да препознаам која верзија на софтвер е моментално инсталирана на мојот ID.?

За да ја проверите моменталната верзија на софтверот на вашето возило, допрете на "ID. Software" на екранот за инфо-забавниот систем . Доколку плочката "ID. Software" не е достапна, можете инсталираната верзија на софтвер да ја видите и во вашите информации за системот. За таа цел, следете го ова кратко објаснување.

Дали ажурирањата за мене се бесплатни?

Да, ажурирањата за вас се бесплатни.

Како се обезбедува потврда за ажурирањето на софтверот?

По ажурирањето на софтвер, ID. плочката за софтвер се ажурира за да се прикаже верзијата на софтверот инсталирана во возилото. Секое ажурирање на софтвер не води до зголемување на верзијата на софтверот (на пр. автоматско ажурирање на мапите за системот за навигација, нови апликации за In-Car Shop, подобрувања на функциите во оперативниот систем). Зголемувањето на бројот на верзијата може да се препознае по името на ажурирањето на софтверот (на пр. Ажурирање на софтвер 3.2 итн.).

Како да ги ажурирам In-Car апликациите?

Дополнително кон ажурирањата на ID. софтверот, Volkswagen нуди и ажурирања за системските апликации, таканаречените In-Car апликации. Ако вашето возило е во онлајн режим и главен корисник со активен договор We Connect е најавен во возилото, инфо-забавниот систем на вашето возило ќе ве информира веднаш штом ќе биде достапно ажурирање. Детални информации за содржината на ажурирањето може да најдете во белешките за издавање, кои ќе ви бидат прикажани со известувањето во вашиот инфо-забавен систем пред инсталацијата.

Мојот ID. ми покажува дека треба да се најавам како главен корисник. Што треба да правам?

Од ажурирањето на ID. софтверот 3.0 можно е да се додадат дополнителни корисници и да се префрлате помеѓу главниот и другите корисници. Најавувањето во инфо-забавниот систем како "главен корисник" е неопходно за користење на мобилните онлајн услуги.

Од ажурирањето на ID. софтверот 3.0 можно е да се додадат дополнителни корисници и да се префрлате помеѓу главниот и другите корисници. Најавувањето во инфо-забавниот систем како "главен корисник" е неопходно за користење на мобилните онлајн услуги.

Повеќе за управувањето со корисници

·  На екранот за добредојде, изберете онлајн режим.

·  Најавете се како главен корисник преку плочката "Корисници". 

·  Скенирајте ја шифрата прикажана во инфо-забавниот систем на вашето возило со вашиот паметен телефон со притискање на копчето "Скенирај код" во вашата апликација Volkswagen. Или пак, најавете се со адресата на е-пошта што ја користевте за да се најавите на We Connect.

За да ги искористите поволностите од дополнителните мобилни онлајн услуги, ве молиме извршете ги следните понатамошни чекори.

·  Навигирајте до продавницата во вашиот инфо-забавен систем. Тука можете да ги добиете We Connect и We Connect Plus.

·  Ве молиме прочитајте ги информациите и политиката за приватност и согласете се со новите општи правила и услови. 

Ако немате важечки договор со We Connect или We Connect Plus, можете да го купите бесплатно во In-Car Shop во вашиот инфо-забавен систем. Ве молиме проверете дали сите ваши лични податоци се точни и целосни.

Зошто имам само ограничена или воопшто немам We Connect врска, откако ќе го инсталирам ажурирањето на софтверот?

Вашите лични поставки (на пр. зачувани радио станици или греење на седишта) можеби се ресетирани на фабричките поставки. Ова може да бара повторно да се најавите на We Connect како главен корисник. Детално видео за тоа како да се регистрирате како главен корисник на вашето возило можете да најдете во делот Управување со корисници.

FAQ – Безжични ажурирања (Over-the-Air)

Што се безжични ажурирања?

Безжичните ажурирања се софтверски ажурирања што се преземаат преку интегрираната интернет врска на вашето возило. Ова значи дека имате корист од подобрувања или нови функции.

Дали може сам го инсталирам безжичното ажурирање?

Вашиот ID. ве известува во инфо-забавниот систем штом ажурирањето е подготвено за инсталација и ве води низ процесот на инсталација.

Како регистриран главен корисник на возилото, можете сами да инсталирате безжично ажурирање.

По што ќе препознаам дека е достапно безжично ажурирање?

Вашиот ID. ве известува на главниот екран на инфо-забавниот систем преку Pop-up известување веднаш штом ажурирањето ќе биде достапно.

Го тргнав известувањето во инфо-забавниот систем. Како сепак да стигнам до инсталацијата?

Известувањето во инфо-забавниот систем е во суштина напомена за достапноста на безжичното ажурирање. Инсталирањето може да се стартува преку "екранот за збогување" по паркирање на возилото и активирање на електронската паркинг-сопирачка.

Кои софтверски ажурирања се безжично (онлајн) достапни?

Нашата цел е да понудиме безжични ажурирања доколку е можно. Доколку е неопходна посета на сервисната работилница, ќе бидете информирани од сервисниот партнер.

Што ми е потребно за да можам да добијам безжично ажурирање?

Начелно, безжичните ажурирања му се достапни на секој возач на ID. Начелно, потребен ви е активен We Connect договор и конкретната претходна верзија на ажурирањето на ID. софтверот, којашто сакате да ја инсталирате.

 За да дознаете која верзија на софтвер моментално е инсталирана во вашиот ID., отворете ја точката од менито "Поставување" во главното мени на инфо-забавниот систем. Потоа одете до "Информации за системот".

Плочката "ID. софтвер" е достапна во возилата со ID. софтвер 3.1 или понов - оваа In-Car апликација ви ја покажува актуелната верзија на софтвер што е инсталирана во возилото.

Дали е статусот на врска на мојот ID. е релевантен за добивање на безжичното ажурирање?

Потребна е интернет врска за да се преземе ажурирањето. Ова може да се направи само ако вашиот ID. е во онлајн режим и е активирано испраќањето и примањето податоци за возилото. Постоечка интернет врска се прикажува на главниот екран на инфо-забавниот систем со симбол за поврзување.

Повеќе информации за статусот на врската на вашиот ID. може да се најде во упатството за употреба под Пренос на податоци → Приватност.

Може ли да прескокнам едно безжично ажурирање и да го инсталирам следното достапно ажурирање?

Безжичните ажурирања меѓусебно се надополнуваат. За секогаш да имате корист од најновите функции и подобрувања, извршете ги сите ажурирања.

Зошто добивам безжично ажурирање, но не гледам никакви промени?

Не секое безжично ажурирање носи видливи промени. Понекогаш безжичното ажурирање вклучува ажурирања на функциите и подобрувања на квалитетот во позадина. Содржината на соодветното ажурирање можете да ја најдете во белешките за издавање.

Зошто сите возила за кои е предвидено ажурирање на софтверот не го добиваат безжичното ажурирање во исто време?

Безжичните ажурирања на софтверот се објавуваат во кампањи. Кампањите се скалести и вклучуваат одреден број возила избрани врз основа на хардвер. Ова значи дека ажурирањето на софтверот ќе биде достапно во различни периоди. Вашиот ID. ќе ве извести веднаш штом ажурирањето е достапно.

Дали може да го возам мојот ID., додека се инсталира безжичното ажурирање?

За време на инсталацијата возилото не е достапно. Времето на инсталацијата самите го одредувате комфорно преку инфо-забавниот систем.

Што ќе се случи, ако го користам мојот ID. за време на инсталацијата на безжичното ажурирање (на пр. го отклучувам или полнам)?

Вашиот ID. може за време на инсталацијата да се заклучува и отклучува. Но, возењето и полнењето не се можни.

Дали може да го задржам мојот Volkswagen Data Plug или други модули за читач на OBD поврзани со возилото за време на ажурирањето?

Ве молиме отстранете ги сите модули за читање од OBD интерфејсот пред да започнете со инсталацијата.

Дали може да го инсталирам безжичното ажурирање за време на процесот на полнење?

Не, возилото не може да се полни за време на инсталацијата. Ве молиме завршете го процесот на полнење и потоа започнете со инсталацијата.

Колку најмалку треба да е наполнет мојот ID. за да може да се инсталира безжичното ажурирање?

Високонапонската батерија на вашиот ID. мора на почетокот на инсталацијата да биде наполнета најмалку 50 %.

Дали можам после неуспешно безжично ажурирање одново да ја започнам инсталацијата?

Ако инсталацијата може да се повтори, вашиот ID. ќе ве извести преку инфо-забавниот систем. Во спротивно, ве молиме контактирајте го вашиот партнер на Volkswagen.

Инфо-забавниот систем ми ја покажува следната порака: „Ажурирањето на системот повеќе не е достапно“ – што значи тоа?

Ажурирањата на софтверот се објавуваат во кампањи и може да се случи кампањата за ажурирање да биде откажана од системот поради различни фактори. Ако ви се прикаже оваа порака, потврдете со "Во ред" - така вашето возило ќе биде додадено во една од следните кампањи, за да го добиете ажурирањето. 

FAQ – Ажурирања во сервисна работилница

Како да резервирам термин за да добијам ажурирање на софтверот?

Ве молиме, за тоа контактирајте со вашиот  партнер на Volkswagen. Кај некои ажурирања на ID. софтверот, вашиот партнер на Volkswagen ќе ве контактира за да закажете термин. Детални информации за постапката ќе добиете посебно за соодветното ажурирање.

Дали останувам мобилен додека мојот ID. добива ажурирање на софтверот на сервисната работилница?

Да, вашиот партнер на Volkswagen ќе се погрижи да останете мобилни во тој период. Можете да добиете повеќе информации за ова од вашиот партнер на Volkswagen.

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Вашиот Volkswagen Team