Вашата мобилност може да биде потполно електрична, ефикасна и економична.
Многу желби се исполнуваат со целосно електричниот погон. Тие не само што возат тивко и без емисија на CO2, туку и импресионираат со нивната ефикасност. Иновативната технологија овозможува тивко возење, без вибрации, а се карактеризираат и со одлично забрзување. Тоа значи забава во возењето уште на самиот почеток. Многубројните иновации овозможуваат висок степен на ефикасност: користењето на енергијата од високо волтажната батерија е многу економично. При сопирање на возилото, батеријата истовремено служи и како сопирачки, но и како генератор за повторно полнење на батериите. Ефикасноста на електричните возила се чувствува и во паричникот, затоа што трошоците за гориво се значително повисоки во споредба со трошоците за енергија.
Атрактивни модели
Програмата на електрични возила на Volkswagen
Новиот ID.3
Нов почеток. ID.3
ID.3 означува почеток на нова, динамична ера во светот на електромобилноста. Електрификација на перформансите со одличен дизајн и голем досег. За луѓе кои бараат промена. Иднината е подготвена.
e-up!
Потполно електричен. Со досег до 160 km/h
Сакате урбано возење со 0 емисии? e-up и тоа е можно. Неговиот моќен електричен мотор обезбедува големо задоволство при возењето.
Passat GTE
Plug-in-Hybrid без компромиси
Дали како лимузина или караван: со Passat GTE возите до 50 километри чисто електрично и до 1.000 километри во хибриден режим.
Подготвени за e-мобилност?
Новата EV Check апликација
Превземете од Google Play Store
Превземете од App Store
Со новата EV Check апликација, можете да го анализирате вашето возење и да дознаете
дали сте подготвени за електрична мобилност, како и да дознаете кое електрично
возило од Volkswagen е најсоодветно за вас.
Вашиот личен профил ви покажува на пример како е да го возите Volkswagen e-up!, до каде можете да одите со него, кои се трошоците, каде се најблиските станици за полнење и колку време е потребно за целосно да се наполни.
Како се полни електрично возило?
Полнењето на електрично возило е лесно како и полнењето гориво на бензинска станица. Има различни начини за полнење во зависност од возилото и секој од начините има свои предности.
Можете да го наполните вашиот електричен автомобил на станицата за полнење во движење - или едноставно дома на професионално инсталиран приклучок за домаќинство или Wallbox. Не е важно дали врне или паѓа снег: батеријата и целата електроника се заштитени. Спојувањето со приклучокот е херметички затворено и вода не е возможно да навлезе.
За дома: кабелот за напојување за вашиот дом се снабдува бесплатно со секој електричен Volkswagen. Можете да го наполните вашето возило на кој било технички совршен и професионално инсталиран приклучок.
Целосно полнење: Volkswagen ја користи докажаната технологија на Lithium Ion. Висококвалитетните компоненти обезбедуваат одлична функционалност и минимално амортизирање. Затоа, Volkswagen дава специфична гаранција за батеријата на вашето електрично возило, чии детали можете да ги најдете во гарантните услови.
Полнење на вашето електрично возило во вашиот дом. Полнењето на вашето возило е
исто како полнење на вашиот паметен телефон. Го вклучувате кабелот во приклучокот
за електрична енергија, го заклучувате возилото и почнува процесот на
полнење. Наједноставно е го полните возилото навечер, за секое утро да се разбудите
со целосно наполнето возило.
Полнење со кабелот кој доаѓа со возилото (2.3 kW):
- e-up!: 10 часа
- e-Golf: 17 часа
- Golf GTE: 3 часа 45 минути
- Passat GTE: 4 часа 20 минути
Дознајте повеќе за MOON, полначи за домашна упореба.
Полнење со високи перформанси во вашиот дом. Wallbox обезбедува максимална можна моќност за полнење. Полнењето е особено едностанво затоа што кабелот е во самиот Wallbox.
Полнење на Wallbox (11 kW):
- e-up!: 6 часа 12 минути*
- e-Golf: 5 часа 20 минути*
- Golf GTE: 2 часа 25 минути*
- Passat GTE: 2 часа 45 минути*
* Време на полнење со Wallbox (11 kW) од 0% до 100%
Дознајте
повеќе за MOON, полначи за домашна упореба.
Можете да го наполните вашиот електричен автомобил на постојано растечки број јавни станици за полнење. За јавни станици за полнење на наизменична струја има посебен кабел за полнење, што можете да го нарачате со вашиот електричен автомобил. Кога возилото е заклучено, кабелот е исто така заклучен така што никој не може да го прекине полнењето во ваше отсуство.
- e-up!: 6 часа 12 минути
- e-Golf: 5 часа 20 минути
- Golf GTE: 2 часа 25 минути
- Passat GTE: 2 часа 45 минути
Дознајте
повеќе за MOON, полначи за домашна упореба.
Турбо полнач: можете да полните со поголема брзина на таканаречените CSS станици (Комбиниран Систем за Полнење). Поради поголемата моќност, батеријата се полни значително побрзо. За користење на овие станици, возилото мора да има таканаречен CSS приклучок.
- e-up!: 40 минути (80%)
- e-Golf: 45 минути (80%)
Дознајте
повеќе за MOON, полначи за домашна упореба.
Лексикон на е-мобилност
Најважните термини од светот на електричната мобилност
Battery Electric Vehicle, возило што работи само со моќност на батеријата.
Линија на производи резервирана за најекономичните модели од Volkswagen.
Возило со електричен погон, во кое потребната електрична енергија се генерира од водороден извор на енергија од горивна ќелија. Единствената емисија на локално ниво е водената пареа. За Volkswagen, горивната ќелија е еден од можните начини за возење за иднината.
Директна размена на податоци и информации помеѓу моторни возила, кои во иднина ќе послужат за подобрување на безбедноста на патиштата и подобрување на протокот на сообраќај.
Јаглерод диоксид, безбоен и без мирис на гас што се произведува за време на процесите на согорување. СО2 е главната причина за ефектот на стаклена градина и глобалното затоплување. Само во 2007 година, учеството на СО2 во емисиите на стакленички гасови беше 88 проценти.
Хибридни електрични возила, возила што комбинираат најмалку два типа на погон, мотор со согорување и погон на електричен мотор. Терминот хибрид е нејасен, бидејќи хибридни возила може да се категоризираат според степенот на електрификација (микро, благ, self-charging и Plug-In).
Електрична енергија што се создава од обновливи извори на енергија или од еколошка когенерација.
Plug-In хибридно електрично возило е возило кое комбинира мотор со внатрешно согорување и електричен мотор. Батеријата може да се полни со приклучок (за разлика од self-charging хибрид, чија батерија е наполнета само со рекуперација). Plug-In хибриди можат да возат значително подолго во чисто електричен режим. Plug-in хибриди патуваат околу 50 километри чисто електрично, а моторот со согорување се вклучува на подолги растојанија. Тие се идеални за луѓе кои патуваат комбинирано во град и на подолги растојанија.
Враќање на кинетичката енергија ослободена при сопирање. Во е-возила, ова обично се прави со префрлување на погонскиот мотор во работата на генераторот со напојување на добиената електрична енергија во батеријата на возилото, во кое се чува за подоцнежни цели.
За разлика од стандардното полнење со наизменична струја (основен кабел или Wallbox), брзо полнење со специјално дизајнирани станици за полнење CCS со директна струја е можно во рок од 20-30 минути.
"Системот за комбинирано полнење" (CCS) е меѓународно потврден како стандард. На долг рок, безжично полнење на е-возила со индукција е исто така опција.
MEB − Модуларен електричен пакет
Модуларен систем за е-мобилност
Флексибилни и ефикасни
Со модуларниот пакет за електрификација (MEB), Volkswagen гради основа за мобилност на иднината. Но, како точно работи MEB и зошто ни e потребен? Одговараме на десетте најважни прашања.
Модуларен комплет за електрификација (MEB) е модуларен систем за производство на електрични автомобили, што Volkswagen во моментов го развива. Воведувањето на (MQB) во архитектурата на автомобили значеше длабока промена на технолошкиот систем во 2012 година: Принципот на платформата беше заменет со флексибилен пакет алатки што ја прави конструкцијата на возилото уште поефикасна. MEB ќе биде следниот голем чекор: Од 2015 година, тој е развиен за понатамошно оптимизирање на силните страни на MQB - во однос на електромобилноста.
Кога беше дизајниран MQB, визијата за масовно производство на електрично возило сè уште не ја играше главната улога што ја игра денес. MEB сега се развива токму врз основа на оваа идеја: Како мора да изгледаат оските, погоните, меѓуоскините и стапките на тежина, така што автомобилот е оптимално опремен за барањата на е-мобилност? Пред сè: кој е најдобриот дизајн и позиционирање на батериите? Тековно достапните е-автомобили на Volkswagen се изградени врз основа на MQB. Ова работи исклучително добро - сепак, MEB дополнително ќе го оптимизира дизајнот и производството на е-автомобили.
Бидејќи специјално развиениот пакет како што е MEB го прави производството на е-автомобили поефикасно и затоа е поевтино на долг рок - и на тој начин му овозможува на Volkswagen своето производство повеќе да го насочи кон е-мобилност со цел да се задоволи растечката побарувачка за електрични возила. Сепак, другите фактори имаат влијание врз идната продажна цена на е-автомобилите - особено брзиот напредок во технологијата на батерии.
Досега, Volkswagen претстави три е-концепти возила засновани на MEB: е-автобус BUDD-e претставен во 2016 година, I.D., што предизвика сензација на саемот за автомобили во Париз 2016 година - и I.D. претставен на саемот за автомобили во Детроит во јануари 2017 година. BUZZ, кој пренесува визија за Bulli за иднината. Според планот, компактен автомобил базиран на MEB ќе премине во производство на серии во 2020 година.
Возачите на е-автомобили на Volkswazgen веќе имаат корист од предностите на електронската мобилност. Но, овие силни страни се дополнително заострени во генерациите на возила со основани на MEB: целосен вртежен момент од самиот почеток, погон на задните тркала и неговите предности при влечење и забрзување, што - благодарение на централно поставената батерија - го оптимизираат балансот на возењето и подобри дигитални функции. Многу визии што се чинеа неважни пред неколку години, веднаш се земени во предвид во концептот на MEB.
Централниот елемент на MEB е батеријата на високонапонски погон. Неговата форма и поставеност играат важна улога: На прв поглед, тоа изгледа како стилизирана чоколадна лента, рамна, составена од модули. Деловите инсталирани во подот создаваат комфорен простор во внатрешноста. И.D. на пример, се приближува до Golf во однос на неговата надворешна должина, но нуди онолку простор како Passat. Покрај тоа, таблата со инструменти е намалена во големина, централната конзола може да се позиционира променливо - просторот е важен аспект за мобилноста на иднината.
Прва точка: Визија. Со употреба на MEB, треба да се земат во предвид многу
компоненти што во наредните години ќе станат технолошка основа - дигитализација,
поврзување, целосно автоматизирано возење. Како треба да изгледа архитектурата на
возилото така што ќе овозможи што повеќе апликации?
Точка два: ефикасност и трошоци. Сите елементи се насочени кон тоа да се направи
е-мобилноста уште попривлечна.
Постигнат е голем напредок откако започна работата на MEB во 2015 година - таканаречената рана фаза на развој треба заврши во пролетта 2017 година, а првиот ID веќе е во сериско производство. Колку брзо ќе се шири електронската мобилност во иднина, сепак зависи од други, пред сè инфраструктурни фактори - на пример, состојбата на јавната мрежа на станиците за полнење. Ситуацијата овде честопати е многу различна од земја до земја, но проширувањето во моментов напредува стабилно.
И покрај тоа што улогата на електричен погон ќе добие поголемо значење во наредната деценија, Volkswagen засега ќе продолжи да гради автомобили со мотори со внатрешно согорување - и за тоа ќе биде потребен MQB како основна архитектура. Затоа што иако дефинитивно можете да изградите е-автомобили врз основа на MQB - обратното не е можно: ниту еден мотор со согорување не се вклопува во архитектурата на MEB.
Според стратегијата "Transform2025 +", Volkswagen планира да продаде еден милион е-автомобили годишно до 2025 година, распространети низ околу 30 различни модели низ брендовите на Групацијата. Оваа цел е причинско-последична врска со MEB: Волуменско производство на е-автомобили е можно само врз основа на новиот модуларен систем. Значи, има многу повеќе од тоа отколку инженерските детали: Модуларниот систем за електрификација е инвестиција во иднината на мобилност. Пресвртница во визијата на Volkswagen.